...o vývoji aplikace V jakém časové horizontu po závazné objednávce mi bude zaslán náhled mé nové mobilní aplikace?Náhled Vaší nové aplikace Vám bude zaslán max. do 30 dnů od závazné objednávky, vytvořené na těchto webových stránkách.Pro jaké firmy či instituce je mobilní aplikace MH.APPS určena a kdo ji může využívat?Díky své variabilitě a intuitivnímu ovládání, jsou námi distribuované aplikace vhodné pro každou firmu či instituci, která chce svým stálým, ale i novým zákazníkům podávat maximální marketingový servis přímo do jejich kapes. Na jakých obchodech z mobilním aplikacemi bude má nová appka publikována?Vaše mobilní aplikace bude distribuováná ke stažení ZDARMA na dvou největších a nejvíce využívaných App Storech. Jsou jimi iOS AppStore a Google play. Co vše potřebuji pro vývoj své mobilní aplikace?'Pro vytvoření mobilní aplikace od Vás potřebujeme, veškeré kontaktní informace firmy či instituce, kompletní vyplnění závazné objednávky dle uvedeného postupu. Součástí zadávání objednávky je i povinná položka" Instrukce k obsahu ", zde nás informujte o detailech, které jsou pro Vás v aplikaci zásadní a které by jste chtěli preferovat. Důležitý je i odkaz na Vaše webové stránky, odkud budeme čerpat některé informace či fotografie. Samozřejmostí je přiložení souborů typu kvalitního loga, fotek, možných obsahových textů. Ostatní již nechte na nás. V případě, že budeme mít nějaké dotazy, budeme Vás kontaktovat. Mohu mít i aplikaci, která má více záložek menu, než-li je standartních 5?Ano. V případě, že máte zájem o vývoj nadstandartní aplikace, kde chcete preferovat více Vašich služeb zakazníkům, budete při zadávání objednávky požádáni v kroku " NASTAVENÍ APLIKACE" o vyplnění formuláře s touto žádostí. (pod 5. záložkou) Na základě odeslání tohoto formuláře Vás budeme kontaktovat a vyřešíme konkrétní požadavky Vaší firmy či instituce na míru.  Jaký název aplikace bych si měl zadat?Ideálním názvem aplikace je název Vaší firmy. Pod tímto názvem Vás zákazníci vyhledají na AppStorech a v případě častého stahování to pro Vaši firmu bude dobrá reklama. Musím zaplatit vývoj aplikace a měsíční tarif předem?Dle varianty objednávky, kterou si při počáteční závazné registraci vyberete, budete po odsouhlasení smlouvy (všeobecných obchodních podmínek) a dokončení objednávky vyzvání k platbě.Tuto platbu můžete provést prostřednictvím různých druhů převodu ( od bankovního převodu až po platbu platební kartou ). Jakmile bude platba provedena, celá částka Vám bude připsána na Váš kredit, který uvidíte po přihlášení do Vašeho účtu MH.APPS. Od tohoto okamžiku je zahájen vývoj Vaší aplikace. Po celou dobu od počátku vývoje aplikace až po nahrání na patřičné AppStory, zůstává neustále kredit v plné výši na Vašem účtu MH.APPS. Z kreditu jsou odečteny finanční prostředky až 1.den následujího měsíce po nahrání na příslušné AppStory. Jakým způsobem si budu moci vyzkoušet a schválit svou novou mobilní aplikaci?Na základě Vaší závazné objednávky Vám bude max. do 30 dnů zaslán náhled Vaší mobilní aplikace, který si bude moci prohlédnout a vyzkoušet vložením čtyřmístného kódu v aplikaci MH.APPS VIEWER (ke stažení na Google Play) na jakémkoliv mobilním telefonu podporující systém Android. Společnost Apple prozatím nepodporuje možnost pouhého náhledu mobilní aplikace. Čtyřmístný kód bude zaslán uživateli na email uvedený při registraci. Jakmile bude aplikace Vámi schválena bude automaticky odeslána naší společností na patřičné AppStory. Její zveřejnění a možné stahování uživateli bude možné v rozmezí 2 - 8 týdnů od Vašeho schválení.   ...o mém účtu na MH.APPSCo vše můžu spravovat ve svém účtu MH.APPS na tomto webu?Kompletně vše, co je podstatné pro správnou funkci Vaší mobilní aplikace. Konkrétně zde máte k dispozici svůj profil, odkazy a QR kódy Vaší publikované aplikace, zadáváte zde aktualizace, máte zde evidenci daňových dokladů, vidíte zde aktuální zůstatek kreditu, který jednoduchým způsobem, během pár chvil dobijete. Dále zde máte uloženy přihlašovací údaje na Push server, prostřednictvím nějž můžete odesílat notifikační zprávy svým zákazníkům přímo do mobilu. Samozřejmostí je tlačítko s rychlou podporou. Je to bezpečné?Ano. Kompletní systém administrace a platební transakce je šifrován pomocí bezpečnostního certifikátu. ..o aplikaci  Kdo si může mou aplikaci na iOS AppStore a Google Play stáhnout?Vaše aplikace bude publikována ke stažení ZDARMA. Je určena především pro Vaše stálé zákazníky, aby jste jim zajistili dokonalý servis novinek a informacích o Vaší firmě. Již nepotřebujte svým zákazníkům zasílat emailové newslettery a střádat veškeré kontakty. Ušetřete na reklamních tiskovinách, poštovném a dalších nákladech k propagaci Vaší firmy. Nejsnažší cesta k zákazníkům je přes Vaši aplikaci. Samozřejmě, že se Vaše aplikace, bude-li přinášet zajímavé produkty, může distribuovat neomezeně mezi koncovými uživateli. Může si ji stáhnout opravdu každý.    ...o aktualizacích mobilní aplikace a notifikačních zpráváchJak často mohu aplikaci aktualizovat?Aplikaci můžete aktualizovat neomezeně.  Jakým způsobem probíhá aktualizace?Jednoduše. Přihlašte se do svého účtu, klikněte na tlačítko "OBJEDNAT AKTUALIZACI " a zadejte parametry, dle toho, co potřebujete obnovit, upravit, vytvořit či smazat. V případě, že si chcete sami aktualizaci specifikovat v textovém editoru, máte možnost vč. přidání souborů. Nemáte-li čas, zadejte pouze webový odkaz, odkud máme čerpat a my uděláme vše za Vás. Poté stačí již jen potvrdit objednávku aktualizace. Kdy se objeví aktuální informace přímo v mobilech zákazníků?Standartně je zaručeno, že aktualizace bude našimi pracovníky provedena maximálně do 48 hodin. V případě, že budete potřebovat aktualizaci do 24 hodin od zadání, máte možnost využít zpoplatněnou funkci " URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ AKTUALIZACE " Data aktualizací z účtů jednotlivých firem jsou příjímána v pracovní dny od 7:00 do 17:00. V případě objednávky po 17:00, o víkendu, či svátcích budou tyto aktualizace akceptovány našimi pracovníky nejbližší následující pracovní den v 7:00.Jak často mohu zasílat notifikační zprávy?Notifikační PUSH zprávy jsou určeny pro zajímavé, urgentní, žhavé novinky, nepředvídavé situace či změny Vaší firmy. Bez jakéhokoliv kontaktu, emailu či tel. čísla na Vaše zákazníky přiletí Vaše blesková informace klientům rovnou do mobilu. Bez jakýchkoliv poplatků za SMS, zcela ZDARMA. Můžete je používat neomezeně, ale z hlediska marketingu doporučujeme, využívat jejich možnosti s rozvahou. Klient nebo zákazník by nimi neměl být zatěžován velmi často, aby to pro vaši firmu nebylo kontraproduktivní. Záleží pouze na Vašich zákaznících, zda si ve svém telefonu( umožňuje-li to jejich typ telefonu) přijímání Vašich notifikací zpřístupní či nikoliv.  ...o platbách a daňových dokladech Jakým způsobem probíhají platby za služby MH.APPS?Na Vašem účtu je zobrazený Váš aktuální kredit. Z tohoto kreditu jsou placeny automaticky veškeré platby za služby spojené s Vaší mobilní aplikací.(měsíční poplatek + objednávky aktualizací) Jak dobiju svůj kredit ?Jednoduše a rychle. Máte na výběr z několika variant převodu finančních prostředků. Nejčastěji využívanou službou je platba kartou VISA, dále máte možnost přes Mojeplatba, mPeníze, ePlatby, Fiobanka, Uniplatba a samozřejmě bankovním převodem. Do pole, kde zadáváte výši Vašeho kreditu, vyplňujete částku bez DPH. DPH bude automaticky k platbě připočteno při platební transakci.Kredit je vždy viditelný v částkách bez DPH. Příslušné DPH naleznete v daňovém dokladu, který obdržíte ihned po platbě na Váš email nebo si jej můžete stáhnout v účtu MH.APPS.Jak často mám nabíjet svůj kredit ?Minimální výše Vašeho kreditu by se měla pohybovat na průměru dvou Vámi dohodnutých měsíčních poplatků za kompletní správu Vaší aplikace.( Např. Máte - li pravidelný měsíční poplatek ve výši 1.490 Kč bez DPH tj. 1.803 Kč vč.DPH, ideální je mít neustále kredit nabitý ve výši okolo 4.000 Kč vč. DPH. To Vám zaručuje, že budou pravidelně k prvnímu dni v měsíci odepsány z kreditu měsíční poplatky a zároveň budete disponovat kreditem na případné aktualizace.) V případě, že Váš kredit bude nižší, než-li je Váš pravidelný měsíční poplatek, budou Vám automaticky týden před koncem měsíce, zasílány emailové výzvy k doplnění kreditu, tak aby Vaše pravidelné platby byly v pořádku hrazeny.Jakým způsobem mi budou doručovány daňové doklady ?Daňové doklady (faktury) vč. DPH Vám budou po každém dobití kreditu, na Vámi vybranou částku zaslány na Váš email. Zároveň si je můžete pro Vaši potřebu, kdykoliv stáhnout v pdf ve Vašem účtu MH.APPS. Faktury jsou vystavovány vždy pouze za dobití kreditu na Vašem účtu. Veškeré pravidelné platby a objednávky aktualizací jsou již pouze odečítány z kreditu a daňové doklady se již k nim nevytvářejí....o pomoci dětem Pomáhá i moje aplikace?Ano. Za každou mobilní aplikaci, která je vytvořena firmou MH.APPS a platí pravidelné měsíční poplatky spojené s kompletním servisem, zasíláme měsíčně na konto Chance 4  Childern 50 Kč. I Vaše firma se tak stává tím, kdo pomáhá dětem, kteří neměli tolik štěstí, jako naše děti.   Máte dotaz napište nám na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.          

Copyright © 2013 MH Apps spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.

Platební brána GoPay